Sayfalar

7 Aralık 2011 Çarşamba

Hadi bi cesaret...

Bu sabah servisle geçerken gördüm onları.Aslında uzun zamandır ordalar ama, bugün özellikle dikatimi çekmelerinin sebebi havanın yağmurlu olmasıydı sanırim.
Boş bir arsada birkaç öbek olusturmuşlar.
Sanırım arabalarında yatıp kalkıyorlar çünkü çadır falan da görmedim etraflarında.
Saat 08:15 civarıydı biz ordan geçerken, hafif yağmur çiselemesine rağmen, onlar yere yazdıkları bir cuvalın üzerine oturmuş kahvaltı ediyorlardı.
Sonra 15-20 metre ilerilerinde 4-5 tane çocuk sabahın 08:15'inde, o yağmurun altında, üzerlerinde kalın mont, hırka olmadan, ayaklarında terlikle sek sek oynadıklarını gördüm.
Sonra bizi düşündüm.
Daha biraz önce evden çıkarken kızımı kat kat giydirdiğim aklıma geldi.
Bende mi problem var acaba diye düşündüm kendi kendime.
Biz 2. bir çocuğa karar vermek için kırk kere düşünürken onlar tam 4 tane yapmış.
Yanlış anlaşılmasın amacım onları küçümsemek veya hor görmek değil.
Amacım, kendi cesaretsizliğimi, pinpirikliliğimi, onların ise cesaretini dile getirmekti.

Hiç yorum yok: