Sayfalar

29 Aralık 2011 Perşembe

Bende aldım hediye :)

Path'de gördüm yaptığı keçe süsleri.
"Ne güzel, sizi kıskanıyorum valla, ben beceremiyorum böyle şeyler" dedim eklediği resmin altına.
Hiç beklemeden, tüm samimiyetiyle , "sen ver adresini ben göndereyim sana" dedi..
Yapmış, hemencecik de göndermiş.
Geldiler bugün bana.
Kargo poşetini sevinçten nasıl açtım bilmiyorum :)
İşyerindeki yılsonu yoğunluğundan bezmiş olan benim, gün boyu tebessüm etmeme sebep oldu bu ciciler..
Bayıldım hepsine, özellikle o minik eve :)

Eve gelir gelmez Elifcik'le astık hemen ağacımıza.
Ne kadar teşekkür etsek size azdır Bahar ve kızısı Yağmur.


Öperiz sizi Anne kız :)











8 yorum:

annesiningülü dedi ki...

Canım ana-kız beğendiyseniz beni çok mutlu ettiniz :D yerlerine de çok yakışmışlar ;)
Yeni yılınız şimdiden kutlu mutlu olsun :D çok çok öperim. Yaz'a uğrarız ona göre ;)

yadigar olam dedi ki...

Bahar ve kızısı Yağmur,
Sizde bizi cok mutlu ettiniz.Bizde yeni yilinizi kutlariz.Beklerizzzz ona gore ;))

Nil dedi ki...

Baharcım emeğine sağlık. Çok ciciymiş bu süsler.
Noel ağacına çok yakışmışlar. güle güle kullanın hediyelerinizi

yadigar olam dedi ki...

Nilhan-Küçük Mucizem,
Cok tesekkur ederim canim sagol :))

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güzel olmuş Baharım eline sağlık.Çok ince bir düşünce , güle güle kullanın çok yakışmış yerine.
Nice güzel yıllar :)

yadigar olam dedi ki...

İkiz Annesi,
tesekkur ederim canim.Sevgi ile yapilan hersey cok guzel oluyor. ;))

Unknown dedi ki...

İsteklerinin gerçekleşeceği,musmutlu bir yıl diliyorum canım.
Sevgiler.

yadigar olam dedi ki...

Hayat Cafe Tarifleri,
Çok teşekkür ederim canım.Hepimiz için güzel bir yıl olsun 2012...