Sayfalar

5 Aralık 2011 Pazartesi

Ahhh İstanbul....

Eylül ayında 2 günlüğüne gidip, doyamadan geri döndüğüm İstanbul gezisinin fotografları...
Evet Eylül ayında gittim, biz Aralık ayındayız ve ben 3 ay sonra bilgisayara aktardım.
Yuhhh!!!...

İlk önce Eminönü' ne gittik...


Üstteki kafes mumluklardan almadığıma bin pişman oldum.Bir tanesinin üzerinde görüldüğü gibi sadece 14 tl idi.Buna benzer mumluklar mudo'da ve benzeri yerlerde çok daha pahalı...




























Daha sonra Bakırköy pazarı...
Cumartesi günü sadece buralara gidebildik maalesef.Pazar günü de birkaç alışveriş merkezine gittik.
Hemencik bitti İstanbul macerası...




2 yorum:

Unknown dedi ki...

eminönünü bende çok merak ediyorum siz ne güzel gezmişsiniz:)

yadigar olam dedi ki...

03belinda,
Cok gezemedik aslinda :( zamanimiz kisitli olunca hizli hizli dolasmak zorunda kaldik maalesef.