Sayfalar

13 Eylül 2010 Pazartesi

Yarın okullu olacağız...



Yarın sabah saat 10:00 gibi düşüyoruz okul yoluna.
Artık okula gideceğini geçen haftadan bu yana anlatmaya başladık babasıyla birlikte.
Diyoruz ki; seni deden bırakacak okula, sonra eve gidecek sen okulda kalacaksın, sonra okul vakti bitince yine seni almaya gelecek".
Elif'den cevap ise şöyle; "Hayıyyy dedem götürmesin, ben kendim giderim okula."
Yarın neler olacak çok merak ediyorum.
Bazı insanların yaşadığı gibi beni yanından ayırmayacak, ağlayacak mı ; yoksa "sen git" diyerek sınıfa girdiği  anda beni unutacak mı?
Bakalım bizi yarın neler bekliyor....
Çok merak ediyorum .
Ve çok heyecanlıym.Sanki benim ilk okul günüm olacakmış gibi :)

2 yorum:

e. t. dedi ki...

Elifciğin eğitim-öğrenim hayatı hayırlı ve başarı dolu olsun.
Yarın neler oldu bende merak ettim :)

yadigar olam dedi ki...

e.t., çok teşekkür ederim. :)