Sayfalar

15 Eylül 2010 Çarşamba

Okulda ilk gün....







Dün okulda ilk günümüzdü.
İlk olarak anneler, öğretmen , öğrenci tanışması yapıldıktan sonra veliler sınıtfan dışarıya alındı.
Ben sınıftan ayrılırken Elif'ten ilk anda tepki yoktu.Arkamı dönüp 5-6 adım attıktan sonra birkaç tane çocuğun ağlamısıyla birlikte Elif!i paçama yapışmış olarak buldum.Ağlayan çocuklar Elif'i de etkiledi.
Neyse ki diğer çocuklarınki kadar şiddetli ve uzun sürmedi.
Okuldan ayrılırken keyfi yerinde olarak ayrıldı.
Tam da bu iş oldu derken, bugün sabah okul yolunda başladı ağlamaya.
Eve gidelim dedi.Geri döndü yoldan.
Pes etmedik gittik yine okula.
Bugün sınıfta hiç kalmadık.Bırakıp direk çıktım.Hiç ağlamadı bile.
Yavaş yavaş olacak sanırım....
Ama bugün hala şiddetli şekilde tepinerek ağlayan bir iki çocuk vardı.
Onları gördükçe kendi halimize sevindim.
Bakalım ilerleyen günlerde bizi neler bekliyor...

Hiç yorum yok: