Sayfalar

18 Haziran 2013 Salı

Yeni işler, yeni uğlaraşlar...




Uzun zamandır yazamamamın sebebi, bu harfler....
2 çocuk ve çalışma hayatı yetmezmiş gibi , kendi çocuklarımın isimlerini yazmaya başlayarak gelişen bu ahşap harf işi, çevremdeki insanların da beğenip sipariş vermesi üzerine ortaya çıktı.
İş hayatı ve 2 çocukla zor olmasına rağmen, şimdilik çok zevk alıyorum.
Kişiye özel ahşap isimler, dekoratif objeler  ve kararahta duvar panosu ve karatahta peçetelikler yapıyorum.İnstagram hesabımızdan ve web sayfamızdan ürünlerimizi inceleyebilirsiniz ve sipariş verebilirsiniz...

Hatta isterseniz bloğunuzda web sayfamızı tanıtabilirsiniz :p

ZEVKİNİZE DOKUNABİLMEK DİLEĞİYLE...

İnstagram hesabımız,

Web sayfamız,

7 yorum:

emreyle hayat dedi ki...

harika çok başarılı olmuşlar bence :) çalışan bir anne olarak kurabiye ve pasta işinde ilerlemek istiyorum çevremin de isteğiyle, kimbilir belki bir gün asıl işimiz oluverir :)

yadigar olam dedi ki...

emreylehayat,
Beğenmenize sevindim.İnşallah sizinde istediğiniz gönlünüzce olur...Başarılar... ;)

AdanınAnnesi dedi ki...

Aaa
harfinisec isimli kullanıcı sizmiydiniz? hep görüyordum
:) hemen takibe aldım :)
oradan bakıcam çalışmalarınıza
sevgiler

annesiningülü dedi ki...

o güzel harflerden bizde de var, ve çok seviyorum onları :D ellerine sağlık ;)

yadigar olam dedi ki...

Adanın Annesi,
Evet benim :) Teşekkür ederim, inşallah beğenirsiniz :)

yadigar olam dedi ki...

annesiningülü,
Sevdiğine sevindim canım :) Teşekkür ederim...

SONA dedi ki...

guzel olmusuye oldum sizi de beklerim rustemovasona.blogspot.com