Sayfalar

16 Ocak 2012 Pazartesi

Berbat Pazar....

Aksiliklerle başladı ve öyle devam etti pazar günü.

Geçenlerde okuldan gelen toplantı kağıdının üzerindeki tarihi 15/01/2012 olarak okumuş olan biz, sabahın 08:00'inde uyanıp, saat 09:00'da okul kapısının önüne dikildik karı koca.
Okulda kimsecikler yoktu, kendi kendimize de dedik ki kocamla birlikte "ne sorumsuz veliler var yaaa kimsecikler gelmemiş bak toplantıya!" (tarihi farkedince asıl sorumsuz durumuna bizim düşeceğimizi bilmeden)
Güvenlik görevlilerine sorduk niye kimse gelmedi toplantıya diye , onlar bize böyle bir bilgi verilmedi demelerine rağmen inanmadık birde sabahın dokuzunda okul müdüresini arattık.
Tabiki müdüre hanımdan da aynı cevabı duyduk.
Sonradan anladık ki kağıtta yazılı olan tarih 13/01/2012 imiş.Aslında bizde bir problem yok, problem 3 rakamını 5 gibi yazmış olmaları.
Eğer çok dikkat edilirse öyle farkediliyor rakamın aslında 3 olduğu.
Neyse dedik canımızı sıkmayalım olan oldu, bu sayede güne erken başlamış olduk...
Eve döndük kahvaltı vs. derken öğle saatleri geldi, Taaa 3-4 gün önce kocama aldırdığımı yufkayı börek yapayım artık diyerek başına geçtim.
Börekler sarıldı tepsiye dizildi ufaklıkla birlikte.Sonra yanına birde kek yapalım dedik, ki keşke demez olaydık.
Un kavanozunu dolaptan almaya çalışırken, kesme tahtasının tam dolu zeytinyağı şişesini devirmesi ile birlikte yerler tamamen yağ oldu.Allah'tan halıya gelmedi sadece fayansta kaldı.
Kendime söylene söylene temizledim.Artık pırıl pırıl olmuştu her yer.
Vazgeçmiştim artık kek yapmaktan falan.Tezgahın üzerine çıkardığım kek malzemelerini tekrar yerlerine yerleştirdim, çünkü ne kek yapacak istek ne de hal kalmamıştı bende.
Zaten akşam saatleri yaklaşmıştı, yemek hazırlamam lazımdı.
Yemek hazırlandı , sofra kuruldu yenildi kaldırıldı bir şekilde.Bir şekilde diyorum çünkü o aralarda da ufak tefek sakarlıklarım oldu.
Artık yorulmuştum, elimde tabletle birlikte hem dinleneyim hemde internette dolaşayım diyerek yatağa uzandım, yanıma koyduğum soda şişesi ile birlikte.
Son yudumlara yakşırken öksürmemle birlikte, soda şişesi çarşafını ve nevresimlerini daha 1 saat önce değiştirdiğim yatağın üzerine devriliverdi....
Artık sinirlenmiştim kendime apar topar nevresimleri değiştirdim.
O an artık etrafa daha fazla zarar vermeden yatmam gerektiğini anladım ve yattım.
Yani anlayacağınız dinlenmeyi bile beceremedim dün.

Yorucu bir pazar günüydü, sanırım çalışmış olsaydım bu kadar yorulmazdım...

Not:Yazdıktan sonra yazıyı tekrar okumadım, cümle düşüklükleri, anlamsız yerlerde nokta-virgül ve anlamsız kelimeler olabilir.Yorgunum, çok zor geldi valla okumak.

Not2: Kızımın öğretmeni aradı biraz önce, yazının düzgün yazılmamasından dolayı üzgün olduğunu belirtmek için.Neyse aramış olması iyi geldi, birdahakine daha dikkatli yazarlar sanırım... 

12 yorum:

Hülya dedi ki...

Ya böyle günler oluyo bazı zamanlar bendede oldu bikaç haft aönce aşırı yorgunluktan uykusuzluktan genelde canım. İyi bir hafta olması dileğiyle sevgiler

yadigar olam dedi ki...

Hülya,
Evet canım inşallah dediğin gibi iyi bir hafta olur.

Ayla dedi ki...

Geldiği zaman üst üste gelir hep tecrübeyle sabit:)İyi haftalar diliyorum inşallah bu hafta çok güzel geçecek

yadigar olam dedi ki...

Ayla,
İnsallah canim.Hala dunun yorgunlugu var uzerimde :(

elif-kayra dedi ki...

ne güzel olmuş işte güne erken başlamak ta çok güzel olmuş

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

gün çok erken başladığından belki çok yoruldun :(
haftaya iyice dinlen kuzum bir fırsat yarat.

yadigar olam dedi ki...

Bahar ve kızısı Yağmur,
Valla sen yazinca aklima geldi bak canim.Tahminin dogru sanirim.Haftaya pazar evde durmak istemiyorum gezicem, cunku evde kalirsam daha cok yoruluyorum :)

yadigar olam dedi ki...

elif-kayra,
Canim erken baslamak guzel oldu ama yaptigim sakarliklar gunumu mahvetti :(

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Aksilik değil mi? üstüste gelmezse olmaz. Harbiden sinir bozucu olmuş yaşadığın kazalar. Neyse haftaya acısını çıkartırsın.

Şahsen benim eşim yanlış okumayı gururuna yediremez, bir de o gelirdi üstüme.

yadigar olam dedi ki...

Nilhan-Küçük Mucizem,
Canin insallah dedigin gibi bu pazar acisini cikarticam :)
Allah'tan esim sesini cikartmadi.Sagolsun sabirlidir :))

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

SON BİRKAÇ GÜNDÜR BENZER GÜNLER GEÇİRİYORUM..:((

SEVGİLER CANIM..
TAKİBİNDEYİM.

yadigar olam dedi ki...

Hayat Cafe Tarifleri,
Umarim en kisa zamanda normal gunlere gecis yaparsin canim.Tesekkur ederim :))