Sayfalar

7 Haziran 2011 Salı

Saldım çayıra mevlam kayıra halleri..

                                                                 Çocukların oyuncak eşeği :)


Gecenin 04:00 ünde yapılan kahvaltı planı için, unutulan masa örtüsü yerine, zorunlu olarak serilmiş gazeteler...


                                                       Oyun arasında öpücük molası...

                                                                  Dinlenme zamanı....


                                                    Gelin arabası diyoruz bisikletimize...


                                                    Patlayan topun hava kaçırırken izlenmesi...


                                                            Karpuz.... 

                                                                       Herkes maksimumda.


                                                           Elif maksimumda..


                                                                                  Enerji....

Pazar gününden....


Uçarken bi resmim olsun istedim, hani biçok blogda gördüğüm, şu tammmda havada yakalanmış resimden.
Bu resim çekilirken etrafımızdaki "noluyo laann bu kadına, niye zıplayıp sonra da karşıdaki adamın yanına koşturup duruyoki " bakışı atan insanlar ilk önce ne olduğunu anlayamadılar tabii.
Her zıplamadan sonra koşturup eşimin elindeki fotoğraf makinesine "oooooo yakaladık, yakaladık işte havada" diye bağrıştık.
Amaçları sadece piknik yapmak olan insanların bu olaya şahitlik etmesi mi komik oldu yoksa ben mi onlara komik göründüm bilmiyorum.
Amaaaannn olsun be!
Nerde görürlerki bidaha beni.
Ya görürlerse?
Yok yok görmezler...

6 yorum:

aysun dedi ki...

Harika bir gün olmuş ama yaa...bayıldım ne güzelsiniz...Ama kızının gelin arabasına bittim süpermiş.

pikniklere bayılırım özelliklede çimlere çıplak ayaklarla basmaya ben yerde oturmayı tercih edenlerdenim.

Çok güzel geçmiş gününüz :))

Hayat maksimumda ...

yaruze... dedi ki...

Gazete kağıdının önemi yok,keyifler yerinde olsun yeter ki...Resimler şahane.

yadigar olam dedi ki...

@ysun,
Çok teşekkür ederim.Piknik yapmaya bayılıyorum bende.Bu pazar yine aynı yerde aynı şekilde :)

yaruze...,
Doğru söylüyorsun gerçekten :) Resimleri beğenmene sevindim :)

Unknown dedi ki...

bisiklete bayıldım :)) işte tam bir kız bisikleti.. zıplayan fotolar süper imrenmedim desem yalan..

:)piknik yapmayı özlemişim..

yadigar olam dedi ki...

Anne,
Çok teşekkür ederim.Zıplayan fotolar benimde başka bloglarda görüp kıskanmamdan dolayı çıktı zaten :)

duygu dedi ki...

hahaa bizimde var zilyon tane zıplayan fotomuz :) zaten bizim kızında pek yerde durduğu yok :)
sevgiler,
Duygu