Sayfalar

19 Mayıs 2011 Perşembe

Sezon finaline son 8....

Yıl sonu gösterimize son 8 gün .
Ben ondan daha çok heyecanlıyım.Çok da merak ediyorum.
Asıl merakım sahneye çıktığı zaman mıcırık çıkarıp çıkarmayacağı konusunda.
Çünkü Elif  biraz çekingen bir çocuk olduğu için, bizi gördüğünde (babası -ben -babaanne-anneanne ve dedeler ) o sahnede kalır mı bilemiyorum.
En iyisi ona görünmeden izlemek olacak sanırım.
Aslında o kendini alıştırmış gösteriye.
Geçen gün hadi gösteride yapacaklarınızdan biraz göster dediğimde; Hayıyyyyyy süpyiz , gösteride görrrceksiniz yaaa! dedi.
Israr ettim.Lütfennnn çooookkkkkk merak ediyorum ama bak, çok az gösteeeeerrrr diye yalvardım.
Bana,  "an-neee ayyytık UZATMAAAA! " dedi.
Uzatmadım bende.Dört gözle gösteriyi bekliyorum.


Not: Cadı olacak gösteride.Yani bizim kızın rol yapmasına gerek yok. :)

2 yorum:

aysun dedi ki...

Bence Elif gösterisini çok güzel bir şekilde yapacaktır...nedeni ise sizin çok güzel bir aile olmanız..sayfanın sonuna dek doyumsuz bir şekilde resimlerinize yazılanlara baktım da ne kadar renkli ve birbirinize aşık bir ailesiniz...Dilerim herkes sizin gibi ailesinin değerini bilir ve korur.

yadigar olam dedi ki...

@ysun,
Çok teşekkür ederim.Bizim hakkımızda düşüncelerin,blogumu ziyaretin ve yorumun için :)
Çok mutlu oldum gerçekten.