Sayfalar

11 Nisan 2011 Pazartesi

O mu psikologluk? ben mi? anlamadım!

Hergün sabah ağlıyor.
Akşamdan, okula giderken giyeceği kıyafeti KENDİSİ hazırlıyor, sabah uyanınca beğenmeyip "ben bunu giymiiicem" diye ağlıyor.
Saçını bağlıyorum, beğenmiyor...
Toka seçiyorum beğenmiyor...
Kendin seç dediğimde ağlıyor.
Çok mu sevgi ve ilgi gösterdiğimizden oldu anlamadım.
Bırakalım diyoruz kendi haline nasıl giderse gitsin okula.
Ama karışmadan da edemiyorum(z)!
Yılsonunda yapacakları gösteri için okuldaki bale çalışmalarına katılmıyor.
Öğretmeni söyledi, katılmak istemiyormuş.
Kenarda durup izliyormuş sadece.
Ama dün markette, gösteride oynadıkları şarkı çıkınca gördüklerini aynen uyguladı.
Görerek kapmış demekki bişeyler.
Biz hala umutluyuz katılmak istemiyorum dese de, gösteri günü belki bi umut yanımızda değil de karşımızda görürüz kızımızı :)

Bu dönem ne zaman biter bilmiyorum, ama en kısa zamanda bitmesini diliyorum.



Hiç yorum yok: