Sayfalar

7 Şubat 2011 Pazartesi

Kar(lı) Kar(ne) günü...

Karne günü işyerinden öğle saatlerinde ayrılarak, karnemizi alacağımız restauranta gittik bütün veliler, çocuklar ve öğretmenimiz.

Yemek yedik, çocuklar dans ettiler, dvd izlediler ve sonra da karnelerini aldılar.
Eğlendik, eğlendiler :)
Bu sırada da dışarıda lapa lapa yağan ve biriken kar vardı.






Ayrıca geçtiğimiz hafta boyunca izinliydim ben.
Okulumuzun kapanmasını fırsat bilerek 1 hafta evde kızımla olmak için izin aldım.
İkimiz de çok memnunduk hayatımızdan bu 1 hafta boyunca.
Öğleye kadar uyuduk, birlikte kahvaltı ettik, oyun oynadık, gezmeye gittik.
Hergün de işe başlamak için kalan parmak sayısını saymayı atlamadık.

İzinli olduğum hafta boyunca uzun zamandır ağırlamak istediğim misafirleri davet ettim.
Özellikle cumartesi günü kalabalık misafir grubunun ardından pazar günü gündüz yoğun baş ağrısı, akşam yine misafir , ve yine pazar gece ise hem baş ağrısı hemde ateşli olarak geçirdim.
Bugün ise pazar günkü misafirlerimizin geç kalkmasından dolayı ve geceyi hasta olduğum için uyuyamamaktan kaynaklı bir sersemlik var üzerimde.
Bu hafta zor biter....
Hem bana, hem kızıma......
Bu haftanın çabuk bitmesi dileğiyle...  

Hiç yorum yok: